Friday 8 February 2019

Post Pre-Graduate

 ada sambungan lepas entry last week baca sini .waktu yang kitorng buat "family day DGU" tu . nak balik tu around 3petang mcmtu baru terfikir nak buat video untuk post pra graduate . at first masing2 malas dah nak acting sebab cuaca panas sngat and dah penat tapi sebabkan aku yang semangat dan beria maka terhasil lah satu video yang tidak dapat di INSERT kan dkt sini sbb laptop aku probs ni kejap 

tapi tkpe nnti dh boleh insert aku letak bawah ni . video tersebut turut mendapat perhatian warga kejuruteraan awam ye sebab kitorng menang video terbaik hahah lol :p . gegeh la 3hari je buat ada hasil . 
.
.

Rabu ; 17Oktober 18 ; Sri Manja Boutique  Hotel ; Majlis Pra-graduasi ; tema lupa

merasa jugaklah nak melaram cecantik makeup beria sebab engineering mana ntah nak lawa lawa kihs. tapi waktu ni kemain semua (tak tak .aku je beria) tapi sedih jugklah .department lain semua buat dinner smpai kitorng breakfast ! pagi tu semngat la classmate aku bangun 4pagi nak makeup . sebab kena daftar pukul 8pagi .so siap siap satu rumah kenalah bngun awal nak gilir2 mandi .toilet pun satu je blum masuk yg mandi beria berejam (aku lagi) . settle settle smua around 8.30 bru siap . dah daftar semua maka duduklah kami semua satu meja 



mmng lepas duduk je sorang2 lecturer datang
yelah terkedu dan terkesima tngok student dia lol
(one with En.Firdaus)

beria naw cerita tu , ckap psal aku lahtu tibahhh

maka acara pun bermula . 9am , ucapan dan juga bacaan doa diikuti selingan iklan iklan andd tibalah pencapaian anugerah . bila dah smpai course geomatik aku rasa nervous pulak walhal tahu mmng tak layak nk menang .. in the end aku dgr nama aku dgn mmber yg lain .tkleh blah satu meja tu nama kena panggil .apa lagi mcm orng gila la dkt situ .meja lain usha je aduhaiii laa

maka aku pun naik ke atas pentas dengan turban nya dgan dress lagi bapak la rasa nak pukul diri sndiri je rasa bila ingat balik (wth la aku boleh dress-up cngitu ??!?) 

bangga weh naik pentas amik trofi :') 

our team (proud!!)

The Best Group for Hydrographic Survey
.
.
lepas dah dapat award amik hadiah semua mulalah our "breekie tymee" .waktu makanlah waktu yg paling mahal , smua lupa .focus makan je.lauk pun best best . maka mentekak darah la semua .gmbr lauk pun aku tk dapat nak insert

after that , photography section . waktu ni memang aku ckap nk amik gmbr semua . with all my classmate . beria la jugak ktorng satu class buat dewan tu sendiri 





hiii jebat derhaka *wink 



so , i present to you.. my crazyshit classmate ! yadaa yadaa wuuu

budak budak ni mmng buat teghok la .tak boleh bwak majlis 



  
monkeyszz

                
herlok ke tak tuu ?? 


ini untuk tatapan anak cucu nanti 
boleh aku cerita dulu aku pegi event Poli pkai turban
hahah !
.
.
p/s : post ini lebih kepada untuk moment sahaja . so create dalam blog incase nanti dah tua bangka boleh bukak baca yedak =) shout out to all DGU5B !! <3

itu sahaja la , oh ya pasal video nnti aku nak insert jugak dalam ni

kot kot dah tua boleh tngok kebodohan sendiri haha !

No comments:

Post a Comment